Strona główna
  1. Wiadomości
  2. O cukrzycy
  3. Porady
  4. Sprzęt i leki
  5. Więcej
  6. Przydatne
  7. O portalu
diabetyk24.pl
Accu-Chek Instant

Zobacz nagranie 5. Wirtualnej Konferencji mojacukrzyca.org

FreeStyle Libre 2

Ypsomed

Światowy Dzień Cukrzycy
Artykuły
O cukrzycy
Cukrzyca typu 2
Odżywianie
Pompy insulinowe
Monitoring glikemii
Glukometry
Nakłuwacze
Peny
Insuliny

Dodaj komentarz
Artykuły

Policjanci przeproszą cukrzyka

źródło: Gazeta Wyborcza (08.03.07), 10 marca 2007 r.



Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, koniecznie polubcie nasz profil na FB!


Wszelkie materiały (w szczególności materiały i opracowania własne) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.



reklama




Najnowsze komentarze [15 z 25]

Masz swoją opinię na ten temat? Tu jest miejsce, gdzie możesz ją wyrazić! Pisz, komentuj i dyskutuj. Pamiętaj o tym, że nie będą tolerowane niecenzuralne wypowiedzi i wulgaryzmy.

~judytka  IP: 83.9.253.xxx(2007-09-27 19:07:51)
Ja myślę, że należy się cukrzykowi komputer czy coś w tym stylu a nie nic się nie należy jak coś się należy to co???

~AMON  IP: 193.151.78.xxx(2007-05-04 18:04:15)
Chory również musi być świadomy, że prowadząc pojazd jest zagrożeniem. Przysłowiowy cukierek w kieszeni rozwiązuje sprawę w danej chwili, aby nie doszło do nieszczęścia. Inaczej dopadną do sprawy nasi wspaniali urzędnicy i zaczną zabierać prawa jazdy. A na edukację nie ma czasu lub pieniędzy.

~Marek  IP: 83.9.241.xxx(2007-04-06 08:16:19)
Mam cukrzycę i jeżdżę - tu nie trafiło się niedocukrzenie -groźne. Jazda w hipoglikemii to coś gorszego niż po pijaku, a ewentualne ofiary, co z nimi? Jeszcze istnieje problem czasu w jakim zostanie udzielona pomoc cukrzykowi, bo ja po 4 godzinach czekania na glukozę bym umarł. Mój organizmy by nie dał sobie rady. I tu jest problem. Aby rozróżnić czy ktoś jest pijany czy chory. Dobrze jednak, że przyznali się do błędu i może się czegoś nauczą. A pani niedorzecznik może czasem ugryzie się w język.

~ma.nie  IP: 83.30.31.xxx(2007-04-01 09:58:31)
Przeczytałam Wasze wypowiedzi na temat hipoglikemii, ..a czemu on na chwiejących sie nogach wsiadł, a czemu w komisariacie nie zjadł coś słodkiego, a ja to jestem...mnie sie nigdy..itd. Rzecz w tym, że niedocukrzenie jest różnego stopnia, jak średniego to mózg w miare sprawnie jeszcze pracuje i sami potrafimy się ratować, gorzej jak dochodzi do zaburzeń neurologicznych, to wtedy spowolniona praca mózgu robi nas niezdolnymi do wszystkiego. Pamietajcie o tym, zwłaszcza jak siadacie za kierownicą.

~Anna  IP: 213.17.223.xxx(2007-03-24 21:36:37)
Ja, w każdą podróż poza miasto zabieram kanapkę, jakieś cukierki lub batoniki i wodę do picia. Czasem te batoniki i cukierki "jeżdżą" ze mną dosyć długo, bo najczęściej nie są mi potrzebne, ale bywa też, że przydają się mnie lub innemu mniej przezornemu cukrzykowi. I nigdy nie ruszam się z domu bez posiłku. Nie wyobrażam sobie, abym prowadziła auto w stanie hipoglikemii. To byłaby niewyobrażalna nieodpowiedzialność.

~Anna  IP: 213.17.223.xxx(2007-03-24 21:26:03)
Zgadzam się, że powinniśmy ponosić odpowiedzialność za swoje zachowania i czyny. Ale czasami niedocukrzenie potrafi nas zaskoczyć. Jeśli już się zdarzyło gdzieś w drodze, to lepiej nie wsiadać do samochodu, aby nie stwarzać zagrożenia dla siebie i innych. Aby nie dochodziło do sytuacji takich jak ta w Bydgoszczy, należałoby zadbać przezornie o to, aby informacja naszej cukrzycy była widoczna (opaska silikonowa). Poza tym obowiązkowo należy mieć coś słodkiego, aby móc samemu wyjść z opresji.

~wolfik  IP: 80.53.169.xxx(2007-03-18 13:50:56)
...no bo to nie jego wina, bo on ma cukrzycę, wiec sobie mógł kogoś zabić przy hipoglikemii, bo nie panował nad sobą, bo nie wiedział, bo, bo i bo. Przykro mi, ale niestety tak postrzegam przez pryzmat pewnych wypowiedzi.

~wolfik  IP: 80.53.169.xxx(2007-03-18 13:48:27)
Stanisławie, hmm, źle mnie chyba zrozumiałeś mnie nie chodzi o to by nigdy nie potrzebować pomocy i akceptacji innych bo to się nie da. Ci co mieli nieszczęście poznać mnie na żywo powiedzą ci też jak bardzo strzeliłeś kulą w płot próbując dokonać mojej oceny :P Natomiast musze użyć drastycznych środków, aby pokazać o co mi chodzi. Mianowicie mam nieodparte wrażenie, że gdyby ten człowiek jadąc w takim stanie kogoś zabił to i tak cześć słodziaków jedyne co to rozczulałaby się nad jego tylko losem...

~Stanisław  IP: 80.53.253.xxx(2007-03-17 22:19:59)
To Dobrze, że ty Wolfik jesteś takim cwanym gościem nie potrzebujący nigdy pomocy drugich. Że potrafisz sam w każdej sytuacji sobie dać radę. To nie chodzi o to, aby cały świat tańczył wkoło nas - diabetyków, ale o to by nas zaakceptował i czasami, ale tylko czasami ludzie pomogli, np. w czasie niedocukrzenia, czy to takie trudne. Ja myślę, że nie.

~Tomek  IP: 80.53.253.xxx(2007-03-17 16:49:56)
Wiem co ten gość czuje. Mnie też ochraniarze wyrzucili z budynku, w którym czekałem na zajęcia. Straciłem przytomność, dokumenty że jestem diabetykiem też miałem. Ale oni najpierw mi powykręcali ręce do tyłu i 'zaprowadzili jak psa' do swojej siedziby. Ale ja wybaczyłem, chociaż było ciężko znieść tą zniewagę. Teraz próbuję swoje życie zebrać w garść. Może co z tego wyjdzie. Te szczępki ostatnich niepowodzeń, ale jestem dobrej myśli, Może Opatrzność Boża będzie po mojej stronie :) :)

~wolfik  IP: 80.53.169.xxx(2007-03-17 12:10:11)
Wiecie co?? Powiem tak, z wyjątkiem kilku nielicznych osób, które się tu wypowiedziały moim zdaniem obiektywnie to większość jednak sprawia wrażenie, że się nad sobą rozczula i uważa, że cały świat powinien wokół nich tańczyć, a oni nie musza już przestrzegać żadnych zasad, bo przecież są tacy biedni i schorowani. A później dowiecie się z kolei, że otoczenie was nie akceptuje. Kurde, sam jestem chory na cukrzycę, ale też bym was nie zaakceptował z takim podejściem :P

~jedrek127  IP: 195.136.140.xxx(2007-03-14 14:47:24)
A może oprócz tego, że policjanci powinni być przeszkoleni, nie należy się zastanowić nad szkoleniem diabetyków? Wg mnie, ten człowiek nie miał pojęcia o hipoglikemii, a może należy sprawdzić jego lekarza prowadzącego? Pytań nasuwa się wiele.

~Andzka19  IP: 83.26.35.xxx(2007-03-14 09:36:24)
To jest tragedia!!! Tak jak Jurek pisał cała Polska powinna przejsc szkolenia!!! Pozdrawiam

~kasia  IP: 212.122.214.xxx(2007-03-14 00:17:14)
Mogl powiedziec, ze mu cukier spadl, to co jak 4 godz siedzial w izbie to nie bylo tak tragicznie, ze nie zemdlal.

~Redi_1  IP: 83.17.50.xxx(2007-03-13 16:59:58)
Racja, dobrze im tak. Mnie też raz osądzili inni źle, bo nie wiedzieli, że mam cukrzycę.

Zobacz wszystkie komentarze (25)

Powrót Do góry

mojacukrzyca.org - Artykuły: Policjanci przeproszą cukrzyka
Jeżeli na tej stronie widzisz błąd lub masz uwagi, napisz do nas.



Eversense E3

Kanał na YT
Bądź na bieżąco!
Refundacja CGM
Przydatne
Informacje
Kącik literacki
Wszystko o Accu-Chek
Specjalista radzi
DiABEtyK
Na komputer i telefon
Ministerstwo Zdrowia
Cukrzyca tamtych lat
DME obrzęk plamki
Ciekawostki
O portalu

Redakcja portalu | Napisz do redakcji | Newsletter | O portalu | Media o portalu | Linki | Partnerzy | Nasze bannery | Logo do pobrania | Patronat medialny
Portal mojacukrzyca.org ma charakter jedynie informacyjny. Wszelkie decyzje odnośnie leczenia muszą być podejmowane w porozumieniu z lekarzem i za jego zgodą.
Portal jest prowadzony przez osobę fizyczną wyłącznie w celach osobistych. | Copyright © mojacukrzyca.org 2001-2024 Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Ostatnia modyfikacja: Środa, 20 listopada 2024 r.

Zadaj pytanie on-line